برند یا نام تجاری چیست : یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد.
عنوان قانونی برند، نشان تجاری است.
برند به طور کلی مجموعه ای از برداشت های ذهنی، احساسی، منطقی و برتری هایی است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات بر اساس نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شود!؟!
تداعی مفاهیم (مانند: کیفیت و سرعت ) و برقراری ارتباط با تصاویر و نمایه ها از مزایا و فواید یک برند است که دراصطلاح به آن زبان برند می گویند.
به نحوی کیفیت ارتباط برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن
در ذهن مشتری واقع خواهد شد!؟!
برند، همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت ذهنی (Conceptual)، دیداری (Visual) یا شنیداری (Verbal) ویژگیهای آن را در ذهن و قلب خود تداعی میکند.
برند احساس باطنی ودرونی شخص دربارهی یک محصول، خدمت یا شرکت است.
برند یک احساس باطنی است، زیرا همگی ما به رغم نهایت کوشش خود برای منطقی بودن، موجودات احساسی و شهودی هستیم.
برند احساس باطنی شخص است، زیرا در نهایت از سوی اشخاص تعریف میشود نه از سوی شرکتها، بازارها یا به اصطلاح، عامه ی مردم.هر شخصی نسخه ی خود را از آن خلق میکند.در حالی که شرکت ها نمی توانند این فرآیند را کنترل کنند، آنها می توانند به وسیله ی مخابره و انتقال ویژگی هایی که یک محصول را از محصول دیگر متمایز میکند، برآن تاثیرگذار باشند.
۱۴ پلاگین و ابزار ضروری وردپرس برای سئو در سال ۲۰۲۰
برند ,یک ,تجاری ,ی ,خدمات ,محصول ,است که ,یا نام ,نام تجاری ,و یا ,یک محصول
درباره این سایت