تشکیل کارگاه انتخاب نام:
انتخاب یک کار گروه از افراد خبره و با سابقه در حوزه های تبلیغات، مطبوعات، ادبیات فارسی، گرافیک، زبان شناسی، جامعه شناسی
ارایه خلاصه موضوع به کار گروه:
موضوع برند: تعریف چشم انداز، ماموریت، ارزش برند، جایگاه برند، وعده برند، ارزش پیشنهادی برند، عصاره برند
روش انجام کار:
روشهای انتخاب نام شامل:
نام های توضیحی (فعالیت شرکت را نشان می دهند)
نام های انتزاعی (معانی تداعی کننده دارند)
نام های تعبیری (استفاده از حروف اول)
۱۴ پلاگین و ابزار ضروری وردپرس برای سئو در سال ۲۰۲۰
های ,برند، ,برند ,کار ,ارزش ,موضوع ,نام های ,کار گروه ,انتخاب نام ,نام شامل ,کار روشهای
درباره این سایت